tisdag 20 april 2010

Äntligen!

Nu startar vi!

Efter att ha läst de skvallerbloggar som finns så har jag insett att de inte håller måttet. För nyfikna människor som jag så krävs mer, oftare och saftigare!
Jag kommer med denna blogg att ge Er skvaller, uppdateringar och smaskiga fakta om alla de stora bloggarna som är på tapeten nu. Även tips på nya bloggar, varningar om vilka bloggar ni ska se upp för och länkar till andra trevliga hemsidor där ni kan hitta det ni söker för!

Jag jobbar med mycket påliltiga källor som tipsar mig om det senaste i blogg-och kändisvärlden. Men självklart tar jag gärna emot tips från mina kära läsare! Har ni något som ni vill dela med er av, skriv en kommentar eller ett mail, på gossipgrrl@hotmail.se!

Jag lovar er att det här blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar