onsdag 21 april 2010

Faddes nya!

Fadde Darwich, känd som den mest fåfänga och uppmärksamhetstörstiga människan i Sverige, har ändrat sin status på Facebook från "singel" till "I ett förhållande." Och han avgudar sin nya så det slår härliga till!
Detta skrev han 2010-04-17:

"Hursomhelst, för drygt några veckor sen, träffade jag en galant dam när jag jobbade på Club Tellus i Nyköping. Jag visste inte vem hon var, har aldrig träffat henne förut, men jag kunde inte slita ögonen från hennes enorma lökar som hotade att spränga blusen. Dom liksom stirrade på mig och jag blev förhäxad. Kanske var det dom jag föll för. Pattar som de kanonkulor som kommer att skjutas av från Skeppsholmen när Victoria gifter sig den 19 juni. Dessa lökar får, liksom vanlig gullök, mina ögon att tåras, fast dessa framkallar rena gjädjetårar"


Liiite för mycket information? Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar